NERVÖS! AJ!

Har inte varit så aktiv i mitt skrivande efter nyår.. Varit sjukt trött och haft ont lite här och var.. Men ska lägga upp bilderna från nyår imorrn då :) Har varit ganska så skönt att faktiskt inte ha haft något som helst uppbokat dom här senaste 2 - 3 dagarna! Utan jag har mest bara slappat framför tv:n med Jim och vänner och bara tagit det lugnt. För er som inte vet - så efter 2 timmar INTE göra något så blir jag knäpp och måste verkligen göra något! Så har faktiskt varit sjukt härligt att jag faktiskt har kunnat tagit det lugnt nu haha! Får väl se hur det blir tills nästa veckan, jag kanske är less som fan då?!
Men med tanken på min rubrik - NERVÖS! AJ!

Jag har piercat tungan idag! Gjort ont och jag var jävligt nervös innan men det gick hur bra som helst faktiskt. Det enda jobbiga är ju att jag måste käka yoghurt i någon dag nu och jag är verkligen hungrig och vill TUGGA på något!!! Försökte äta något med mer tuggmotstånd tidigare ikväll men det funkade inte haha! Och det värsta av allt är - Jim har köpt en chips påse och smaskar på den brevid mig... Ååååååh, nästan så jag har lust att slå honom haha!
Men ja, kanske inte den bästa bilden men är typ förlamad i tungan bara pga att det gör ont när jag rör den för mycket haha! Men Tollo var hur duktig som helst (var ju han som piercade mig i läppen oxå!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0