Första mötet på året då!

God morgon! Jaa jag vet, bilderna skulle upp igår men lugn! Det kommer. Snart ska jag ha första mötet på året, kommer bli spännande! Jag tänker ju aldrig berätta ut över internet vad det är för möten jag är på så ni får bara nöja er med det haha! Mina närmaste vet ju, men dom är ju som sagt mina närmaste. Vad ska annars hända idag? Kanske leka i snön med jim, tony och jenny. Och kanske sno mamma och pappas badkar i någon timme och ta ett avslappnande bad med ansiktsmask! Låter som en bra plan på dagen haha. Btw, fick ju besök igår utav Svampi - härligt som vanligt! Var ju ett tag sen man umgicks ordentligt men det är lika kul att träffa henne ändå ;D jaa vad mer ska jag berätta om mitt "spännande" liv? Haha jaa det är inte länge kvar tills det faktiskt blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0