Bio

Inte hänt så jättemycket dom senaste dagarna förutom att i måndags vart det spel + filmkväll hemma hos Linus med massa folk ♥ Riktigt roligt + fick massage av Linus! Går lite snack om att det förmodligen blir att åka ut till hans torp nu i helgen.
Annars ikväll så var jag, Jim, Rickard och Linnea på bio och såg the darkest hour. Hyffsat bra film men slutet hade kunnat varit så sjukt mkt bättre haha!
Hade ett möte idag som gick bra men mitt "möte" imorrn ser jag inte fram emot, huvva..! Men aja, kommer nog gå skit bra.. Är ganska så stressad egentligen, iaf denna vecka. Mycket att göra och så lite tid + har inte alls mått nå bra dom senaste dagarna.. Ingen aning om varför, eller jaa har väl mina aningar men det blir nog bättre tills nästa vecka som kommer förhoppningsvis bli betydligt lugnare haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0