Torsdag morgon!

Har inte sovit sen 5.30 imorse! Har typ as ont i huvuder fortfarande menmen.. Ska snart hoppa in i duschen för att sedan bege mig till stan :) Blir waynes offcurse och tjejsnack som vanligt ♥ Jim kanske skulle titta förbi efter jobbet för han sa att han saknar mig så mycket! ;* Sötnos han är ibland!
Jag har även suttit på tradera en liten stund och faktiskt budat på en klänning som är dödligt snygg! Hittade även ett par skor men kändes lite dyrt att betala närmare 300 kr för dom när jag kan hitta billigare på skopunkten. Men dom är också dödligt snygga så får väl vänta tills iaf imorrn och se hur jag känner då :)

Jaa vad blir det annars idag? Spinning med Nina klockan 17 - 17.55! Måste ju försöka få lite bikinikropp iallafall nu innan sommaren och badsäsongen som är om typ bara 2 månader OMG! Måste träna träna träna!

Nej, nu cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0