Veckan som gott!

Måndag - Jag, Jim&Svampi for till H-fors en stund och sen jaa, vad gjorde vi mer? Jo! Jag vart sjuk..

Tisdag - Tor&Jim spelade x-box typ hela kvällen + natten! ;D Men dom tog en liten break så att vi kunde se film med Svampi :)

Onsdag - Så jobbade jag på mejeriet! Fortfarande sjuk menmen det är pengar och mejeriet är awesome!

Torsdag - Upp klockan 5 för att börja jobba på mejeriet klockan 6! Sen klockan 16.30 - 20.15 så var jag, Jessika&Cicci på the Studio och vart fotade! :)

 

Jag börjar sakna Linnea nu! Inte varit med henne sen nyårsafton.. :/
Sen så känner jag att jag saknar gamla tider oxå! Vafan har hänt med allt folk?
Typ alla bråkar med alla? Inga hör av sig längre för att hitta på något?
Nee, som tur är har jag kvar dom som jag anser är närmast mig, dom som
fortfarande hör av sig och inte bryr sig om man själv inte hört av sig på 2
dagar! Men jag känner att jag vill resa bort, bort från umeå en liten stund!

   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0