Nytt år!

Nyår var nice! Firades i min&Jims nya lägenhet med massa go folk! Ska lägga upp bilder snart :)

Annars så har livet bara rullat på sen sist jag skrev ett inlägg, enda som har ändrats är att jag blivit sjuk med feber och dödshosta men ska ändå jobba imorrn på mejeriet! Gillar verkligen att jobba där, i december så jobbade jag där typ 6 dagar :D Hoppas på ännu mer nu i januari och februari!

Annars idag så kom Ric förbi en snabbis, han&Jim spelade lite x-box (Jim fick det nyaste x-boxet utav mig i julklapp + spelet black ops! :) ) sen efter att Ric for så kom Tor över efter någon timme, han och Jim spelar x-box men vi hade en liten film paus med Svampi :D Men nu fortsätter dom spela x-box och jag ska snart sova!


Linnea och Jag på nyår!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

2011-01-06 @ 18:05:24
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0