Snart ännu mer resande!

Ca 7 timmar och 20 min tills bussen går till tallinn! Tyvärr så kunde inte Nicke följa med *snyft* men istället så ska Tor följa med så det kommer bli hur awesome som helst ändå :D

Kan ju dock säga att jag fortfarande är djupt besviken, sårad, arg osv på jaa, en grej!
Vet inte hur jag ska gå vidare med detta faktiskt för jag anser att detta är en
sjukt stor grej som kommer ta antingen mycket lång tid att smälta eller
bara sjukt mycket energi från denna person att fixa till det igen.
Att återfå min tillit som sorgligt nog faktiskt har helt
försvunnit! Så jaa, jag väntar bara och ser.

Men annars mår jag bra! Ska bli så sjukt roligt att få komma bort en till gång :) Har precis packat ur resväskan vi hade till paris för att snart packa den till tallinn haha! Kommer ju inte hem förns tisdag klockan 21 så kommer sakna Jim lite grann, men kan vara nyttigt för förhållandet att vara ifrån varandra ibland också :) Ska nog köpa hem något åt honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0