SKOR!

Först åkte jag&Jim och hämtade upp Tor&Joni sen bar det iväg till stan :) Vi käkade cheese (första gången för mig) på donken med Sissi, sen vart det waynes och tillsist forex! Jag&Jim växlade till euro eftersom vi snart åkter till paris ♥ Sen så vart jag avsläppt på badhuset på haga och fixade ett årskort där så jag kan gymma, vara med på gruppträning och bada. Så nu jävlar ska jag få dröm-kroppen! ;D
Pappa kom förbi tidigare och försökte hjälpa mig med min mejl på datorn men det funkar fortfarande inte som det ska.. Annars så har Jonathan varit förbi en stund men nu så sitter Jim,Tor&Joni och tittar på tv medans jag nyligen kollat vilka skor jag ska ha med till paris :) Har bara 27 par skor i lägenheten just nu.. Resten är nere i förrådet haha!
Börjar faktiskt fundera över vissa personer.. Vars man riktigt har dom och vad man egentligen törs säga och inte säga! Men aja, det blir ett annat problem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0