Måndag vart just en bra dag i veckan!

Först så jobbade jag idag på mejeriet! Gick bra förutom att jag har sträckt en muskel i ryggen så fick jätteont sen efter att knacka mjölk i flera timmar och gav upp vid 12.45.. Får se hur det går imorrn med knackningen..
Sen så drog jag, Jim&Tony till myrorona&rusta för att kolla om utemöbler :) Hittade ett set med ett bord + 2 stolar på rusta för 500 kr som jag&Jim köpte! Passar as bra utanför oss :) Träffade dessutom Hägge på rusta och snackade en del! Kanske blir grillning&öl någon kväll :)

Sen så drog jag&Jim till Ronyas och käkade bufe med Jonathan, Emil, Jocke&Sara :) Var riktigt trevligt!
Annars ikväll så har jag, Jim, Tony&Joni sätt på film och Jim fick världens dampanfall och anföll både Tony&Joni haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0