Mellandagsrea dag 2!

Inatt så kom Joni över så vart så att han sov över. Så idag for vi och hämtade upp Linnea&Niklas på mariehem och sen var det iväg till stan för att checka mellandagsrean igen med Nina&Jimmy oxå! Jag hade fått Jims presentkort på Carlings på 600kr så vart att shoppa en huvtröja, ett linne och ett nitbälte där - en kappa på HM och sen lite nyårsdricka! Blir stan imorrn oxå - är så mycket folk hela tiden så man orkar inte vara på stan i många timmar.. Bättre då att sprida ut mellandagsrean på fler dagar haha!
Annars så har man varit och handlat på willys så skafferi, kyl&frys är nu fyllt igen yeey! Sen tvätt.. Men har även hunnit med filmkväll/xbox kväll med Jim, Joni, Nina, Ric och hans tjej Linnea! Nu har typ alla farit hem så blir att se jägarna 2 med Jim&Joni - får se hur länge jag orkar vara vaken, är sjukt trött..
4 dagar kvar! Slänger upp nån bild från tjejkvällar som man haft!
Jag&Samielle på stan - vart dricka och brasiliansk vaxning hemma hos mig sen. Var sjukt nice och gjorde jävligt ont hahaha!
Samielle, jag&Nina - ansiktsmask är ju som ett måste på tjejkvällar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0