Loppis + lussebullar!

Idag från 9 - 15 så satt jag på loppisen på Nolia med Nina som sällskap! Sålde hyffsat bra och träffades även Joni, Oscar&Darja. Ska boka in en ny loppis snart oxå, har mycket saker kvar haha ^^
Annars idag så har jag spelat lite block ops med Nina och även bakat lussebullar tills vaken imorrn ♥
20 dagar kvar! Nu lägger jag upp bilder på mina piercingar&tatueringar! Love it
Första piercingen jag gjorde, gjorde den för typ 4 år sen eller nått! Jävligt ont iaf!!
"69" mitt stjärntecken Kräftan gjorde jag våren 2009, texten - våren 2010 och hjärtana - våren 2011! 
Detta hjärta gjorde jag på House of Metals drop in 2011, ska även bygga ut det snart! 
Andra piercingen kom sommaren 2011! Vill även pierca tungan men är riktigt nålrädd så därför tar det längre tid att ta nya piercingar än tatueringar haha! 
5e tatueringen vart en kompistatuering med Nina! Hon har dock korsband runt ankeln och inte datumena vid korset men är skit nöjd över denna! Gjordes hösten 2011! 

Jag gillar verkligen piercingar och tatueringar! Fast, det ska inte vara för mycket men har lite mer funderingar på piercingar och tatueringar så får se hur det slutar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0