Here and there and everywhere

Idag så vaknade jag inte upp förns 13 tiden (somnade inte förns 8 imorse..) och då hade Jim redan fixat klart tvätten! Vuxen poäng till honom! Annars idag så har jag varit på möte - kan säga att allt börjar lösa sig nu! Det finns en plan. Sen var det middag hos Mummi&Ukki, fara förbi Jonathan och säga grattis en stund och tillsist hälsa på mamma&pappa en snabbis för jag skulle kopiera ut mitt fördjupningsarbete till imorrn :) Har varit astrött idag och ändå gjort hur mycket som helst haha, känner även att jag håller på att bli sjuk men hoppas att det inte bryter ut!
Nu ska jag och Jim se the Santa Clause filmerna och mysa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0