25 december!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att äta julmat hos mummi&ukki med mina föräldrar och syster! Jim kom dit efter han hade slutat jobbet och sen har vi mest slappat - eller ja, jag for över till mina föräldrar igen på kvällen och såg lite av en film som dom hade hett igång!
6 dagar kvar! Börjar närma sig nu haha
Halloween första gången i år firades med Linnea&Evelina - förfest och sen 5ive!
Träffade även Alex på 5ive! 
Andra festen var i Vännäs hemma hos Stefan! Chill som vanligt med mycket folk!


Jag känner mig fortfarande väldigt taggad inför det nya året! Längtar faktiskt och jag brukar som ändå se alla år som mer eller mindre vanliga. Men 2012 kommer börja hur bra som helst! Först alla hjärtans dag resa med Jim till Helsinki - sen House of Metal - och sen In Flames! Kan det bli en bättre start?! Hoppas även på en till resa under året till ett nytt land - kanske London? Eller varför inte något soligt som t ex Grekland - Spanien? Fast Sweden Rock Festival hade inte heller varit fel men jag får se vad som händer och hur mycket pengar som trillar in haha. Borde ju också köpa en ny bärbar dator för min börjar se sina ljusaste dagar.. 5 år och blivit tappad i golvet ex antal gånger.. Menmen, man kan inte få allt men en till resa/ festival skulle verkligen inte sitta fel! Bara att börja spara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0