svampiiiii

I söndags efter jobbet så for jag till Svampi :) var tänkt att jag bara skulle vara där på en cigg men så vart det inte. efter 2 timmar av allt prat så såg vi vad klockan var ;D Jim kom förbi oxå efter att han hade slutat jobbet och han gjorde världens klockrenaste grej! men tänkt dig att någon bara är helt jävla less på allting, cyklat i minus grader och sen när vi är ute och ska röka så ska Jim ta upp ciggpacket men då flyger ALLTING upp, packet går sönder och ciggen flyger åt typ alla håll xD tror aldrig att jag och svampi har skrattat så mycket!!!


I måndags (igår) så kom Svampi förbi mig på kvällen på en cigg/ prat :) Annars igår så var jag i skolan och gjorde ett word-prov och det känns inte bra, men får se på torsdag hur det gick! Sen så var jag och Jim på Ö&B och handlade lite små saker, är ju bara 3 veckor och 1 dag tills vi flyttar!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0