Skönt med promenad hem!

Få se, vad har jag gjort idag.. Först var jag på en arbetsintervju och det gick bra! :) Verkar ganska så positivt till provanställning. Hon jag var och pratade med ville att jag skulle ringa henne på fredag när jag har kollat över mitt frasse schema och sådär!

Sen så kom jag hem, Nina kom över! Så vi snackade och tog en cigg som vanligt ;D

Sen middag + fika hos Mummi&Ukki pga FarsDag! Sen så fixade jag klart Amsterdam + Riga fotoalbumet så nu kan jag visa alla som inte sett bilderna + att det känns sweet att vara klart med det! :D

Sen så jobbade jag 18 - 23.. Vi vart tvugna att jobba över lite grann men shit the same. Tog en promenad hem oxå och det tog bara 25 min från frasses hem till mig!! Pratade med Nina i telefon hela vägen :)

Sen så nu har jag vräkt i mig kyckling + dressing och morötter med dipp. Im sooo fat... Blir fan situps ikväll asså! ;o haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0