Sjukgymnast

Idag så var jag hos sjukgymnasten! Han sa ungefär samma sak som jag har gjort, att det är stressrelaterat. Men jag fick lite stretch-övningar som jag ska göra flera gånger per dag och sen så är det en annan sak som skall göras oxå :) Tog en liten promenad från ersboda vårdcentral - hem, var skönt!

Annars så har jag försökt sitta med läxor idag, gått ganska så trögt men det har börjat rullat igång nu! Ska även sitta imorrn så borde hinna klart med alla läxor imorrn :)

Snart kommer Jim hem från jobb-utbildningen <3 Då ska vi fara och äta middag hos Mummi&Ukki, det blir pizza :D Sen ska vi köpa kattmat och flyttkartonger från OBS! Imorrn är det exakt 4 veckor kvar tills flytten!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0