Lördag

Åh så skönt att dom inte ringde in mig till jobbet idag när jag hade jour! Så istället så for jag&Jim och hälsade på Mummi&Ukki. Mummi opererades i måndags och fick komma hem i fredags så vi hälsade på en stund ♥ Sen for vi hem och jag hjälpte Kicki att bli sminkad inför nå personalfest hon och Åke skulle på.


Sen skjutsade jag&Jim ner dom på stan - hälsade på Jims mormor på sjukhuset - OKQ8 på carslid och hämtade första hyran av Jims mamma
(hon jobbar där) - handla på Willys - hämta upp Joni - äta - sen chilla!


Man hinner mycket på en dag om man bara vill! Haha lite kul, vart typ glad när Jims mamma ringde tidigare idag angående hyran/räkningen ^^ Känns skönt på något vis, att nu är det verkligen sant om lägenheten! Tidigare har det bara känts som en dröm.


Men imorrn blir det att jobba så sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0