Lill&KL

Igår efter jobbet så hann jag kanske vara hemma i typ 2 timmar innan jag fick reda på att Lill&KL är i umeå!! Så jag&Jim gick över till dom och tog en cigg :) <3 Åh vad det var mysigt att se dom igen!! Var ju typ 3 månader sen sist..

Sen så kom Ric förbi igår natt typ ^^ Vi pratade och så, mest om lägenhet för det kanske blir så att han snart oxå flyttar :) (Nu är det 2 veckor och 6 dagar kvar!!)

Vaknade upp nu imorse vid 06.48 (fattar inte varför jag alltid minns exakt tid när jag vaknar..) och har inte kunnat somna om sen dess.. Blir ju kul att först behöva vara i skolan 10.10 och sen på jobbet 16.. Såå, vad ska man hitta på i typ 3 timmar? Ska nog ringa Lill och bah tjaa kommer på cigg ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0