Dålig uppdatering

I söndags gjorde vi inte så mycket, jag jobbade och skadade knät så fick fara hem HELA 15 min tidigare.. Annars så var Joni över och så :)

 

I måndags kom Nina&Jimmy förbi, hjälpte mig med läxor och så ♥ Åh så underbara dom var som hjälpte mig! Sen så fick jag inte fara och jobba i måndags heller för cheferna pga knät. Dom tyckte det var bättre att jag stannade hemma och vilade! Så jag och Jim chillade i bastu med Joni, Tor och Anton istället :)

 

Sen idag så har jag&Jim handlade lite mer, bastade idag med med Joni, Tor, Anton, Per, Linus, Tom och Ric :D Vi vart måååånga personer! Dessutom var jag förbi en snabbis i lägenheter och mätte upp lite, ska förmodligen köpa en härnsoffa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0