Älskar mitt liv!

Åh fyfan så jävla underbart!

Först waynes med Nina och Linnea <3 Sen kom Tor oxå förbi för han skulle med Linnea till vännäs :) Sen for jag hem, åt lite och sprang en snabbis över till grannen Kicki. Skulle bara lämna nå headset till henne och fick då med mig 4 flyttkartonger med grejer i som jag&Jim fick kolla igenom och ta det vi ville ha! Hittade lite smått och gott så vi fyllde upp 1 flyttkartong :)
Sen vart det bastu med Jim, Svampi och Joni! Spelade kort, bastade och drack lite öl! Awesome!!! Sen kom Nicke, Ekman och en tjej förbi på en cigg som slutade upp med att vi for till Max och käkade :)

Nu så har jag&Jim sett klart disneyfilmen Mulan, var lika bra som för ett par år sen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0