Nationella

Japp hade nationella i engelska idag och vad säger man? SUCK!!!!? Hoppas på ett G i alla fall men det borde väll inte vara nått problem! :) Gick p åstan sen, träffade Jim och Jonathan då så vi gick till kajen men det blåste som satan där! ;o
Sen när vi ska gå mot torget så ploppar Oscar upp brevid mig, lite överraskad men men. Vi gick runt, pratade Jim och Oscar spelade guitar hero :) Sen vid 15 for jag hem och då for jag och Andreas och handlade på ÖB! Ska ju ha fest imorrn ;d
Vi grillade idag, nice! Mummi och Ukki kom över på middag så vi var en del som åt :) Jag, Andreas, Elin, mamma, pappa, Mummi och Ukki <3
Är ganska trött just nu men kvällen är inte slut än. Ska vara lite med Elin och sen ska jag städa mitt rum för typ första (eller inte första första gången men första gången ordentligt) i år =]
Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0