=)

Började 9.45 med småföretagande och den lektionen var seriöst max i 20 min!! ;s Hade fan kunnat stanna hemma och sovit menmen, hade sen avslappning & stresshantering i typ 30 min.... Asså vilken skoldag! For hem då och jaa, gjorde inte ett skit men sen for jag till stan för att träffa Karro :) Längesen nu! Vi satt och pratade och sådär.
Min tatuering börjar se konstig ut, asså såhär lite vit/grå-aktig ut men Kicki sa att det bara är pga läkningsprocessen har börjat. Så jag behöver inte vara orolig, bara att smörja ordentligt :)
Vad händer annars? Göra klart historia provet som ska vara inne imorrn. Satsar på MVG ;d Måste oxå plugga till trafikant, kom på att vi har prov nästa vecka och jag måste ju få VG på det ;o

Pusshaaj!! <3

Kommentarer
Postat av: Ante

Du är ju så duktig så dedär fixar du ;)

2009-05-19 @ 22:37:52
Postat av: karro

ja det var riktigt trevligt, synd bara att det var så litet tag eftersom jag var sen :S



men men får ta och ses något mer snart tycker ja.



kram

2009-05-21 @ 20:04:05
URL: http://dymn.blogg.se/
Postat av: karro

btw snygg du gjort din blogg nu :D

riktigt nice ;)

jag borde lära mig att fixa min blogg själv, känns lite knäppt att fråga sofia om hjälp att fixa den igen.

2009-05-21 @ 20:05:39
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0