Zzz

Elin kom ju hem idag med bussen som var i Umeå 12.05, då kom hon och pappa till min skola och så visade jag dom runt lite grann :) Var kul att få se henne igen <33 Men satan vad jag är trött asså ;s Imorse funderade jag starkt på att ligga kvar i sängen och sjukanmäla mig idag. Har sovit ännu sämre inatt + vaknat typ 5 - 6 gånger O.o
Så nu sitter man här med två lektioner kvar och håller på att somna. Men ska gå lite tidigare från Småföretagande för jag ska möta upp Andreas klockan 15.30 på busstationen :)

Pööss <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var jätte roligt att vara hemma och att träffa dig på skolan :) och maten var jätte god fan! jag har aldrig gjort det där förut så det var ju bra att alla tyckte det var gott ;D puss älskar dig

2009-03-31 @ 17:17:23
URL: http://svintoungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0