Snark...

Jaa, vart ju inte så mycket arbete med gruppträningen ikväll ;/ Började istället med att sticka mina egna tjocksockar, ska göra ett avencerat mönster ;D Kicki hjälpte mig lite grann nu ikväll så imorrn när jag, mamma och Kicki ska på stick-cafe så kommer jag nog hinna en bit på dom :) Ska lägga upp bilder så ni alla ser hur duktig jag är =]
Ååh vad jag är trött, hoppas att jag får sova ordentligt inatt! Måste seriöst börja göra något så att jag får sova ordentligt. Något tips? Jag ligger och tänker på tok för mycket innan jag ska somna. På grejer som varit, som är och kommer hända..
Aja, ska gå och ringa upp Andreas nu och säga godnatt :) Vi brukar alltid göra det, är som mysigt på ett sätt =] <3

Sov gott, puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0