Slapp dag

Aah, är hemma idag. Så jäkla nice! ;d Andreas klev upp (eller snarare sagt vart ut-puttad ur sängen) 07.15 sen så for han väll vid... hmm, jaa vet inte. Jag halv sov juh ;P Kunde tyvärr inte somna om men jag låg kvar i sängen i alla fall :) Sitte nu med min bärbara dator i sängen. Ikväll klockan 17.30 ska jag och Karro se på bio, män som hatar kvinnor. Ska bli riktigt nice! ;d Men fram tills dess ska jag ta det lugnt, riktigt lugnt. Göra lite skolarbeten också som sagt..

Nu är det bara 91 dagar kvar tills jag får äta godis! =]

Jaa, kanske ska ta och kliva upp nu. Är hungrig ;s Mamma tog juh hem en stoor kycklingmacka åt mig igår som jag sparade tills idag! Så nu ska jag frossa haha! :)
Hare gott, puss puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej. Jag har lämnat in CV men det är inte klart än. Men jag får ju så mycket extraarbete där så jag är nöjd att jag bara har det. Det är ganska tufft på arbetsmarknaden just nu. Men det är roligt att du har fått jobb, man ska vara glad för allt man kan få :)

2009-03-31 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0