Måndag

Sov dåligt inatt igen, vilken överraskning.. Andreas sov ju över så det var mysigt att vakna upp på en måndag med honom :) Egentlgien ville jag bara vara hemma idag och sova men då kom jag ihåg mitt lilla "löfte" till mig själv. Att inte skolka något före påsklovet, har brytit det kanske 1 - 2 gånger tror jag. Men det är en stor förbättring om man gemför med från 1an och tidigare i höst ;P

Drömde inatt att jag åt godis, så gott! =] Det är ju bara 99 dagar kvar tills jag får äta det igen :D Sen ska jag aldrig mer skiljas ifrån mitt kära godis, aldrig!

Jaa snart har vi lunch. Är korv idag x( Men tydligen ska det vara pasta till så det går ju att äta :) (Har faktiskt börjat äta korv liite grann nu igen, hahahaha)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0