Haha yees

Idag hade vi avslappning och stresshantering som första lektion (8.20 - 9.40). Vi körde lite lekar då med våran "nya lärare" Elin :) (Våran gamla lärare Sofia är mamma ledig, hon födde en lite pojke på sportlovet :) Hon kom och visade upp honom igår när vi hade engleska och han var såå söt =] )
Det var väldigt roliga lekar och lite annorlunda lekar som vi körde.  Men i en av lekarna skulle vi som skjuta bollar och så, och då sköt Lotta.B en boll (och hon skjuter hårt!). Jag skulle då försöka få tag i bollen men den prickade mitt högra ringfinger så jag stukade det.. ;P Haha vart ju perfa när man sedan ska på stick-cafe idag! Men det ska nog endå gå, vill ju bli klar med mina nya tjocksockar :D

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0