Fredag

Igår så hämtade Andreas upp mig vid skolan lite tidigare och sen så for vi som hem. Elin hade lagat ungsbakad fläskfile och potatisgratäng med morötter till middag! Jättegott :) Mummi och Ukki kom också på middag så det var skönt att ha hela familjen samlad :) Sen vid 18.25 så for vi till Bjurholm för vi skulle ju säga grattis åt Erik.
Dom som var där var: Jag, Andreas, Erik, Sofia, Christoffer, Robert, Tommy, ML, Karl-Ingvar och Inga-Lis. Senare på kvällen så kom Amanda och Johannes :) Var väldigt kul att vara med dom igen! Från början var typ alla uppe och så, spelade lite tv-spel (Mario) men sen så gick jag och Sofia ner och höll ML sällskap :)
ML bjöd ju på lite gott också, Vodka Explorer ;D Vart som så att jag och ML delade nästan på hela den där, nice nice.
Klart värd kväll med go middag också! <3
Pusspådej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0