Fredag kväll :)

For till Andreas efter skolan, vi fick sluta tidigare idag så jag hann med 14.10 bussen igen ;D Nice nice!!
Sen vid typ 18.30 å kom Sofia och Erik :) Jag, Sofia och Carina har mest suttit nere i köket och pratat och så medans Andreas och Erik suttit upp och haft sitt lilla roliga.

ÄR FORTFARANDE SUR PÅ BLOGG.SE SOM GÖR SÅ ATT MIN FÖRSTA BLOGG HAR BLIVIT SJUK!!!

Jaadu, börjar bli liite trött nu men så äre om man sover dåligt hela tiden för att man aldrig får vila ifrån skolarbeten... Vetu? Vi fick ännu mera att göra ifrån skolan nu. Vi fick trafikantläxa tills på måndag. Vi ska läsa från sidan 153 - typ 178 ;s Döö.. Asså nu under helgen ska jag fixa trafikantläxan, läsa på till två redovisningar (engelska och avslappning & stresshantering) + så ska jag gå igenom gruppträningen och läsa ur engelskaboken. Hur i helvete ska man hinna sånt + ta det lugnt och vara med kompiar? Aja, man går väll in i väggen och blir utbränd så att man måste gå på en massa medicin för att ens kunna hålla nere sin stress och sitt höga blodtryck och sen slutar det lix med att man är så sönder stressad 1 månad innan man går ut 3an så man dör..? Nej nej, nu ska vi vara positiva! Skolan är "jäääättekul" :)

Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är en sån otroligt fin och rolig person! Jag älskar dig! Puss <3

2009-03-23 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0