;/

Det är inte alla gånger som livet går så som man vill. Det är inte alla gånger som man vet vad man själv känner.
Det är inte heller alla gånger som man vet varför man ens gråter.
Men en ska vet då jag, och det är att jag har många runt om kring mig som verkligen bryr sig!
Ni vet vilka ni är! <3
Och jag är tacksam för det. Vissa har t.o.m blivit ännu bättre på att ställa upp.
Jag är lyckligt lottad och det är tack vare min underbara familj, min underbara pojkvän, mina underbara vänner och
underbara grannar. Tack <3


Findus & Simba, ni är också allt för go :)
Pusspåer! <3



Kommentarer
Postat av: karro

Du är för för fin för att inte bli behandlad så bra som möjligt gumman :]

Att ha bra vänner betyder otroligt mycket, det vet jag och det är därför jag försöker att vara en så bra vän som jag bara kan :)



Du har fått mig att inse vad som är viktigt.

Du har gjort så att jag börjat bry mig lite mer om hur jag ser ut och så.



du är en otroligt fin vän!



kram

2009-03-30 @ 20:25:01
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0