Blir förbannad snart

Jag och Andreas pratade idag om det här att man får inte överskrida 260 cm om man lastar något på biltaket på tvären.. Då kom jag på den "smarta" ideen att jag ska göda upp mig själv så att jag blir bredare än 260 cm! Men då sa Andreas att jag inte får vistas på Sveriges vägar men då sa jag bara att dom kan ju inte banlysa mig från Sverige bara för att jag är tjock! ;o Det är ju diskriminering för dom som bara vill njuta av livets goda.. Hahaha, jag sa också att jag skulle stämma skiten ur Sverige då ;P Aja, tillbaks till verkligheten nu Sara!!!!

Kan tyvärr inte fara på tjejkväll ikväll för att jag har fem skolarbeten att fixa nu under helgen... Vi har trafikantläxa tills måndag, engelska redovisning och avslappning och stresshantering redovisning på tisdag och sen så måste jag ju läsa ur engelskaboken och fixa gruppträningen ;s Asså seriöst, ska verkligen skolarbeten ta upp så mycket så att man inte ens kan ta det lugnt på helger och vara med kompisar?! Nej fy fan säger jag bara!

Pusspådej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0