Tråkigt..

Jaa, man kommer till jobbet klockan 6 och får veta att allt kommer vara lugnt i ett par timmar. Jag kommer asså inte ha något att göra :o för vagnarna är redan uppställda så som paletterna och Jonathan skummade golvet igår så det är rent.. Aja, vad gör man? Det ser ut att bli bra väder idag :) jag kanske hinner sola lite grann efter att jag kommer hem! 

Saknar älskling just nu, kommer ju inte vara med han i helgen =/ men som tur är kommer han till mig på måndag kväll :d <3 ska bli mys! 
Pusshej

Kommentarer
Postat av: karro

Trisst att inte ha något att göra på jobbet :/

Dagen efter vi kommer hem från gbg så fyller jag ju år å då kommer jag att firas också så det blir väl rätt nice d med.

2009-06-25 @ 09:59:18
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0