Skit oxå

Jahaa ska man skada sig oxå innan man far till göteborg.. Palettmaskinen har jävlats lite med mig idag. Man staplar ju upp paletter i en hög och sedan kör man upp dom på ett band som för dom till en grej som för högen (eller vad man ska kalla det, stapeln?) till en annan grej som tar in stapel för stapel och för sedan paletterna en och en på ett annat band som sedan far till disken. Där stapeln med paletter ska in för att sedan fara till disken så fastnade dom så då stängde jag av lufttrycket och förde bort dom andra staplarna och sedan tryckte jag in den första stapeln. Skit enkelt! Sen slog jag på lufttrycket igen och då ska ju den jäveln ramla så min reaktion var ju att "fånga" upp stapeln med handen så att den inte skulle ramla. Men då kommer ju dom andra staplarna och vips så klämms min hand... DET GJORDE ONT! hann stänga av lufttrycket med högra handen och puttade bort staplarna! Fick ett rött märke som sedan självklart ska svälla upp :p inget jättestort märke men det gör ont som fan. Aja, bara att fortsätta köra på :) får sparka lite på vagnarna som tröst ;) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, hoppas verkligen solen håller i sig för alla er som jobbat denna veckan.

2009-06-25 @ 12:07:15
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tacktack. Den är köpte jag på Gina Tricot förra sommaren.

2009-06-25 @ 12:07:43
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Andreas

Lätt hänt, men tråkigt att du skulle göra dig illa :/ hoppas det går över snabbt :) älskar dig! puss

2009-06-25 @ 18:01:32
Postat av: Din Far

Det här ska du prata med Tomas om när du kommer till jobbet på måndag, han har en blankett som du och han ska fylla i ang. din skada och vad det var som orsakade den.

2009-06-27 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0