Så skönt!

Yees, nu är vi på hotellet! :) dom andra har duschat så jag ska väll oxå göra det nu :) dom två sista banden var ju Disturbed och slipknot. Vi stod och hoppade väldigt mycket till Disturbed och jag ringde oxå hampus som jag hade sagt :) sen skulle vi försöka ta oss ur folk massan och vips så var Karro och karin borta igen :p så jag gick längs till andra scenen där slipknot skulle spela bara för att se hur det skulle se ut, riktigt grymt med extra trumseten ;) men när slipknot väl kommer ut på scen så vare kört för min del! Alla knuffades, hoppade och trängdes :s vart klämd mellan några killar som hjälpte mig att hålla borta alla idioter som försökte tränga in mig, så typ efter 4 av slipknots låtar tog jag mig äntligen ur folk massan :p vart lyft över stängslet av vakterna =] hur skulle jag annars komma ut hade du tänkt? Aja, försöker få ner svulnaden på vänster fot nu och så :p ska fan bli skönt att duscha och sen lägga sig i sängen :) har blivit ganska brun idag med! Sweet ;] Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0