Natt t-shirt till jobbet

Haha, är så trött på morgonen så att jag inte ens orkar byta t-shirt ;P Menmen, jag byter ju lix om till andra kläder på mejeriet så man behöver ju inte ta på sig fina kläder! Jobbade på Online igår och kan inte säga att det gick perfa precis ;] Min dåligaste dag någonsin! Får köra på lite bättre ikväll istället! :)

Jag och pappa har försökt få internet till min mobil nu men det verkar inte funka för tillfället ;s Skumt! Vill ju kunna blogga från mobilen ;d skulle vara sweet att kunna blogga från göteborg :)
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: karro

Det är bara att pröva och i västa fall gå till telia eller nå sånt och be om hjälp.

2009-06-24 @ 17:23:53
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0