Grillfest + Örträsk

Uppdatering från fredag:
Åh bröllopet var hur fint som helst! Ewa och Stefan var så vackra :) Sen efter kyrkan så for vi ju till Folkets Hus och åt bufé middag och så ;d Jag och Andreas var bartender från klockan 19 - 2.30. Var roligt men lite stressigt när alla skulle ha sina drinkar ;P Den drink som gick hem var Heaven! I den vare Gin, Lemon Lime, Jucie och så hedde vi ner röd drinkmix :) Det vart spelat lite live musik under kvällen oxå :) Ska lägga in lite bilder senare från bröllopet!

Men, i lördags
så vart jag och Andreas väkta 14.45 ;] Riktigt skönt att få sova ut så länge! Men sen på kvällen var det grillfest uppe då hos Stefan och Ewa! :) Nätan alla som var på bröllopet var där. Vi fick smaka på grillad strömming som en kille som heter Ari hade fiskat! Riktigt gott! :) Det var ju ett gäng finländare på bröllopet och på grillfesten så jag har fått lära mig lite mer finska så jag har pratat lite med dom ;) Ska lära mig mer nu under sommaren!
Sen vid typ 22.30 for jag och Andreas till Örträsk dansen! :) Hampus, Frida, Julia, Josefin, Johan och Tobbe följde med i en annan bil :) När vi kom fram så stötte vi på Amanda, Erik, Sofia, ML, Christoffer, Tommy och Robert. Pratade lite med dom och så men slutade upp med att jag mest hängde med Frida och hennes kompisar under kvällen :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: karro

låter som du haft en kul midsommar :)

2009-06-21 @ 20:09:17
URL: http://älvefärden1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0