(:

Träffade Amanda igår på tivolit en liten stund igår. Hon var med Johanna och vi tre åkte en karusell som är liknande Spinn Rock på Lisseberg :) Skit kul!! Sen var jag tvungen att gå ( :'( ) för jag skulle på ungdomsmottagningen och sen skulle jag och Andreas hem till mig.

Idag hade jag dessutom svenska prov och jaa, jag har ju inte pluggat till det förutom lite igår kväll men jag tror ändå att det gick bra! :) Nu ikväll ska Erik och Sofia komma (jaa det är liiite sent men Erik har hjälpt hans pappa med något arbete hemma) så vi får se vad som hittas på :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: karro

det gick säkert bra med svenskan ;)



svar på mitt inlägg: ja det gick bättre än väntat faktiskt, behöver doc köpa en UV - lampa för det blir inte samma resultat med hårtorken :P

jag måste nog göra det några ggr först för att kunna fixa det på andra men det är kul :)

Så nu kan man ha fransk manikyr naglar och det håller länge ;) hehe

det bästa av allt är att man kan spela piano fasst man har långa naglar :P

2009-06-06 @ 14:35:09
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0