Keep on fighting!

Hejhej :) det här kommer att bli en JOBBIG dag på mejeriet! Ska asså göra ett jobb som egentlig typ tre personer behövs för. Och jag ska göra det själv.. Ska hålla koll på vagnar och paletter och styra in dom, knacka en hel del mjölk och slänga en massa olika saker.. Fattar inte hur jag själv ska kunna fixa allt det här tills 14.30 :s kommer bli tufft och sen ska jag till online ikväll, snacka om att jag kommer vara less imorrn! Måste bara säga att det är hur kul som helst att läsa alla kommentarer! :) det gör så att mina dagar går lättare här på mejeriet och online! Keep on fighting people! Pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: Alina

Godmorgon! =)

2009-07-02 @ 06:46:15
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går fortare om man har saker att göra så att man slipper en massa dötid med inget att göra.

2009-07-03 @ 22:02:17
Postat av: karro

missade att skriva vem kommentaren var ifrån igen :S

2009-07-03 @ 22:02:56
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0