Fredags mys!!!

Hjälpte ju Hanna att slinga håret ikväll och det vart riktigt bra :) Haha det blev ju färg över så då gjorde vi stripes på Hampus ;d Vart riktigt nice faktiskt! Sen så såg jag, Hanna, Hampus, Andreas, Jonathan och Johan filmen Amusment. Någon rysare om någon psyko kille ;s Skit kass story men den var spännande..
Det blir Åselemarknaden imorrn i alla fall, Hampus ville följa :) Får se om jag träffar Karro där oxå.
Haha nu säger Andreas att jag ska säga God natt så jaa, God natt önskar jag och Andreas! :)
pusshej

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Godmorgoon sötnos! =)

hoppas du får en underbar dag med skratt o solsken. Ta hand om dig! puss!

2009-07-18 @ 06:12:40
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Lona ♡ designar din blogg, för bra pris:D

skål såklart ;D nejdå.

men jag vet inte länge sen man drack, så kanske.

sj ?:)

2009-07-18 @ 08:08:03
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0