Yeey

Klippte mig juh går och det vart skit snyggt!!! ;d Tog 2 timmar och 30 min typ men det vare värt! For sen med Bjurholms till Andreas :) Var ju å att vi skulle vara med Hampus på kvällen men det slutade med att jag och Hanna var lite med varandra och så :) Sen så spelade jag, Hanna, Hampus och Andreas poker och gissa vem som vann?! Jo jag, stackars Hampus som förlorade först ;P Sen såg vi filmen From Hell. Rätt så okej men alla höll på att somna så tror inte någon såg exakt hela filmen.
Idag (fredag) for jag, Andreas och Hampus på en pimpel tävling i Ottervattnet mellan klockan 11 - 13, och det var ganska så dött ;s Fick ingen fisk men vi ska fara och pimpla någon annanstans senare på lovet :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0