;o

I måndags var jag ledig från skolan så då stannade jag kvar hos Andreas. Testkörde moppen i söndags men det blåste ganska för mycket! ;P Så i måndags efter att jag hade duschat och så så for jag och hälsade på Amanda i skolan. Var med henne på lunchen ( + andra folk som stannade och pratade) sen så var jag med henne på franskan. Inte så kul men jag har aldrig riktigt tyckt om språk haha.. Sen efter det så for jag hem till henne för att både träffa Sofia, Erik och Christoffer och för att vänta tills att Amanda kom hem :) For sen hem till Andreas och myste =]

Idag (tisdag) orkade jag inte fara till skolan så jag stannade kvar i Bjurholm. For även idag med moppen till Amanda på skolan och var med henne på lunchen och franskan :) Sen fick jag inte stanna längre för lärarna så då tog jag en tur i Bjurholm och träffade Rizzy! Vi pratade lite och så, rätt så nice :)
Sen så fyllde Frida år idag, 18 år, så jag och Andreas for och grattade henne lite innan vi skulle fara in till Umeå. Vi skulle ta med min moppe på släp så att pappa fick fixa lite små grejs + så skulle Andreas familj få våran gamla soffa eftersom pappa hade köpt en ny/begagnad soffa ;d Gud vad mycket det vart att skriva haha.. Aja, har inte ens börjat skolan än och jag är redan dödligt less!!!!!!! ;o
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0