Lycklig =]

Idag så gjorde jag bort min gruppträningsredovisning och det gick faktiskt väldigt bra om man tänker på hur lite jag hunnit träna ;P Andreas följde med mig till skolan för jag var idag bara på gruppträningen, sedan for vi hem och då tog jag in posten och såg att ÖB säljer lösviktsgodis för 39.90 kr/kg ;d Så vi gick direkt ut igen till bilen och for och köpe 2 kg godis!!! :D Jag vet, jag vet.. Jag äter ju inte godis men vem har inte sagt att man kan spara undan tills man får äta igen? ;) Mamma sa att om jag her godiset i en låda som är tät så kan det faktiskt hålla sig rätt så färskt :) Så nu har jag gömt undan 1 kilo godis åt mig själv =] Ska frossa klockan 0.01 den 1 juli ;d nice nice!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: karro

haha men sara då :P

hur ska du klara av det då?

när du vet att du har ett kilo godis i en låda? :P

tänk om du går i sömnen å sen när du vaknar så är du proppmätt av allt godis :P

2009-04-02 @ 20:13:51
URL: http://dymn.blogg.se/
Postat av: Linn

Men hur dåligt godissugen blev inte jag nu?! :o

2009-04-03 @ 00:55:34
URL: http://linnnbe.blogg.se/
Postat av: Andreas

Du och pensionärerna gumman ^^ ni var som hyenor vid godisdisken :D

2009-04-03 @ 09:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0