Jobbigt värre men sånt är livet!

Måste ju bara skriva att igår var jag, mamma och Kicki på Lindellhallen och satt och stickade på cafet där :) Kicki hjälpte mig med att göra hälen på min tjocksocke så snart är jag klar med första! ;d  Andreas ville tyvärr inte följa med på cafet igår (konstigt? ;o ), så han och pappa stannade hemma och såg någon krigsfilm :)

Gick upp imorse 6.30 fastän jag bara ville stanna hemma, men vad gör man inte? Jamena du får ju ingen särbehandling bara för att du sover dåligt och så ;s Fick dessutom as ont i huvudet, har inte haft såhär ont på jaa.. 1 - 2 år?
Så jag var bara på trafikantutbildningen idag sen tog jag 9.32 bussen hem. Men precis när jag skulle hoppa av bussen så kom jag på att "shit, Andreas har ju min hemma nyckel!!!!" så då kom jag ihåg att mamma skulle ju börja jobba klockan 10 så då gick jag snabbt över vägen för att se när 8an till stan skulle gå och jag hade tur den skulle gå 10.02 och när jag titade så var klockan 10.01.. Jag lyssnade på musk samtidigt så jag hörde aldrig när mamma ropade på mig men så kom hon fram till mig och frågade varför jag inte var i skolan och så. Men efter att jag förklarat så fick jag låna hennes hemmanyckel :) Annars hade jag varit mycket deprimerad ;/
Så nu ska jag bara vila och äta innan jag tar bussen till Bjurholm! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter att ha lyssnat på dig & Kicki så kom jag fram till det beslutet att några strumpor blir det inte för mig efter att jag stickat klart benvärmarna.... Du är superduktig som klarar av det!! Jag är imponerad :-)

Älskar dig!! Puss!

2009-04-04 @ 13:16:56
Postat av: karro

:( ungefär så har hela min vecka varit >.<

huvudvärk 2 dagar och varit jätte trött och sliten hela veckan.

men ja det gick ju det med.

men jobbigt är det ju :/



man får bara ta och se till att sova mitt i dagen någon timme och så.

2009-04-04 @ 17:24:19
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0