Hej

Började sjunga igår igen, har haft som ett litet uppbehåll nu under hösten. Är fortfarande lite pinsamt att höra sig själv sjunga bara till ett piano men jag har utvecklats i min röst rätt så mycket! :) Har fått ganska mycket beröm =]
Andreas sov över igår och han ska sova över en natt till :D
Imorse så var jag tvungen att fara in till skolan tidigare pga nationella prov i engelska.. Så Andreas skjutsade mig till skolan och sen så gjorde jag provet mellan klockan 8.30 - 9.05, det gick hur snabbt som helst ;s Men jag fick med det jag ville säga så jag är nöjd :) Gick sen till stan för Andreas buss skulle inte gå förns 9.30 så då skulle jag hinna som säga "hej då" men tydligen så gick den där bussen bara på skolornas sommarlov så vi fick vänta tills en buss som gick 10.35 ;P Snacka om otur.. Men jag väntade med honom på stan tills hans buss gick sen for jag hem och tog ett varmt bad för det var kallt och regnigt ute! ;/
Nu ikväll måste jag plugga till naturkunskap provet och så ska jag börja spela piano, vart ett tag sen ;P
Aja ska hjälpa pappa med grejer i tvätten nu! :)
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0