Fett nice!

Igår träffade jag Oscar på stan, fett nice! ;d Var ju år sedan man var med honom.. Vi drog runt på stan från ca 2 till halv 6 haha. Hade liite ont i fötterna efter det pga nya förstora skor ;P Vi träffade en massa folk som vi pratade med och så. Var väldigt trevligt! :) Träffade dessutom Carina (Andreas mamma) på stan och hon frågade om jag skulle följa med till Bjurholm sen på kvällen. Sa att jag skulle tänka på det men det slutade med att jag ringde henne och följde med =]
Min mobil (sony ericsson) är konstig igen så den måste in på lagning igen ;s Så just nu har jag en Nokia 3310, haha!

Imorse så skulle jag ta halv 9 bussen till Umeå från Bjurholm. Orkade inte ta halv 7 bussen in bara för 50 min lektion och sen 1 timme och 30 min hål.. Så när Andreas skjutsade mig till busstationen så  fick jag sms av Marre om att trafikantlektionen på morgonen var inställd! Snacka om timing ;d Så då missade jag ju ingen lektion. När jag kom till stan så tog jag 8an direkt hem till mig för att hämta bikini som jag glömde igår. Mamma vart lite paff när jag bara dök upp haha ;P Sen drog jag till skolan igen för gruppträning. Några i klassen redovisade Afro och Yoga :) Ska ta 2 bussen tillbaks till Bjurholm sen, blir väll bara lugnt ikväll skulle jag tro :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0