(:

Efter att jag kommit till Umeå med bussen så gick jag till mammas job boch satt där tills dom stängde! :) Var ju hur fint väder som helst idag, men senare på kvällen när solen försvann så vart det kallt.. Jag, mamma och Kicki åt på stan (jag köpte subway macka och gick sen till max för att äta med dom) sen så drog vi till Schmäck :) Är liite seg med mina tjocksockar men borde snart vara klar med den andra sockan ;P
Har hittat min nya mobil som jag ska köpa sen när jag får råd =]
Imorrn äre trafikantprov som jag halft har glömt bort ;s Aja det får väll gå som det går, har ju varit med på lektionerna så ganska bra borde det väll gå :)
Har börjat springa lite nu igen, har ju inte gjort det sen 1 januari 2009 ;o Så måste verkligen komma i form nu till sommaren så att man blir het i bikini ;d
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0