=)

Igår så tog jag och Andreas bussen hem till mig eftersom hans bil är på lagning. Enda felet med att åka buss var att det var ju så fint väder ute men vad gör man? När vi kom hem till mig så badade vi Findus! Haha, stackarn ;P Kan säga att han tyckte inte om det men han rev eller bet mig och Andreas inte så himla mycket. Så han var faktiskt snäll!
 
Simba var vääldigt misstänksam mot Findus sen..

Sen efter middagen så gjorde jag guacamole till oss alla :) Det är hur gott som helst!!! Guacamole och OLW´s dillchips =] <3 Det var då en väldigt bra dag! Haha sen innan vi skulle gå och lägga oss så... jaa, jag vet inte hur det började men det slutade med att jag, mamma och pappa hade strump-krig ;d Det var jag och mamma mot pappa ;) Det var seriöst hur kul som helst!! :D Slutade med att jag och mamma vann, tror jag :P
Pusspådej! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart så vann vi strumpkriget mot pappa :-) Han hade ingen chans...he he...jag fick in 4 bra träffar :-)) ger man sig in i leken så får man leken tåla...

2009-04-17 @ 00:09:30
Postat av: Linn

Haha, störtsöt ju!

2009-04-28 @ 01:01:30
URL: http://linnnbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0