~*~

Lovet hittills har väll varit bra :) I lördags så tog jag och Andreas det bara lugnt och såg på Robinson, var väll skönt att bara slappa! Blir bara så less på vissa i Robinson som gnäll och gnäll. Men som tur är åkte gnällspikarna ut :D Fattar inte varför man anmäler sig till ett överlevnadsprogram om man ska sitta och gnälla hela tiden på att det är smutsigt?!
Jaja, i söndags var det tänkt att jag, Andreas och Hampus skulle spela bingolotto men då for vi juh in försent så 9an hade stängt i Bjurholm så då for vi in till Vännäs men även där var alla kiosker stängda.. Då bestämde vi oss för att se skräckfilmen Pulse. Jaa, vad säger man om den? Det är då tur att jag blundade ibland för den var inte mysig! Rekomenderar den till alla som sägs inte vara rädd för skräckfilmer. Sen så sov Hampus över och satan så varmt det vart inne i rummet! ;s Jag kunde inte sova och sängen var bara allmänt oskön och allt.. Men fastän jag bara sov ca 1 timme den natten (allt som allt vart det bara 1 timme) så kunde jag fortsätta dagen med glatt humör :) Tittade på när Andreas och Hampus tränade och sen så lanade vi world of warcraft hemma hos Andreas, det var kul :D För att vara första gången jag spelade det så ägde jag ;d hahahaha

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0