~*~

Jaa, vad ska man säga om denna dag? Vaknade upp 6.15 av att jag trodde att min väckarklocka hade startat. För det var ljust i rummet och jag hörde fåglar som kvittrade. Men det visade sig att det enbart var ljust i rummet för att jag hade inte dragit ner rullgardinen ( + så börjar min väckarklocka lysa ca 30 min innan alarmet går, ni vet weakup lamp) och sen så var det fåglar utanför mitt fönster som levde rövare ;s Perfa, lyckades ju inte somna om på 15 min.. Aja, östra gymnasiet har blivit konstigare och konstigare. Vi får asså inge påskmat i år.. Utan det vi fick nöja oss med som påskmat var blekrosa lax som smakade gummi och hårdkokta potatisar.. Jag och Marre gick då till min mammas jobb (hon jobbar i Mimerskolans cafeteria) och delade på en kycklingmacka :) Sen efter det for jag faktiskt hem om jag ska vara ärlig. Har sovit så dålig så jag orkade helt enkelt inte. Ska ta nya tag efter lovet! :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0